kräftis?

hej alla glada! dagarna rullar på fortare än fortast känns de som och innan man vet ordet av så sitter man i skolbänken igen.. oj oj.

men innan dess så hinner man ju med en helg iallafall, sicken tur va?
imorgon blir det kräftskiva med några flickor ur laget, mycket mycket trevligt.
men frågan är om jag kan kalla det kräftskiva från min sida, för jag har nämligen aldrig ätit kräfta. det är sant, jag lovar. jag vet inte varför, men det har bara inte blivit av - tycker att dom ser så läskiga ut! ysch.
får la se om det ska bli debut imorgon då, det finns ju en första gång när det gäller allt.

nu sitter jag och väntar på att mammsen och pappsen ska komma hem med pizza till mig. pizza faller mig däremot i smaken! yumm!

ses på stan då vänner och ovänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0