jag är sämst på det här med att komma på bra rubriker...

Jag kan ju öppna med att säga att det snart är helg! Äntligen!

Men ska som vanligt jobba så det blir väl inte att hända så mycket mer denna helg.. Och plus att den lilla tid jag får över måste ägnas åt en hel del skolarbeten. Tur att det finns några ljusglimtar i vardagen.

Sitter i skolan just nu och har precis skrivit prov. Inte det lättaste när man är helt slut både i kroppen och i huvudet. Men de gick som det gick och nu kan man inte göra så mycket åt saken ("tur att man har läshuvud").

Idag blir det att vara i skolan till ca 16.30, hem och plugga lite sen sova. Fast så väl känner jag ju mig själv att det där med att sova, det är lättare sagt än gjort när det gäller mig. Jag förstår verkligen inte hur jag kan sova så lite. Tekniskt sett så borde jag vara i princip död vid det här laget. Har sovit i genomsnitt 4-5 timmar per natt de senaste 2 veckorna.
Ja ja, den smällen lär man väl få ta så småningom är jag rädd..

Men ikväll ska jag ligga i sängen 22.00 prick och inte en minut senare. Inga ursäkter. När jag somnar är en annan femma..


Det fanns en tid då allt bara var galet.. Helt galet. "Neeeeeeeeaaaajöö....Men åååååhh.."
Saknar det lite, men är samtidigt rätt glad att den tiden är förbi.





Nej, nu ska det skrivas landanalys. Har till 24.00 ikväll på mig. Se, där sprack min tidsplan direkt.


Puss,

E


Kommentarer
Postat av: klena

nää, det är inte glatt att den tiden är förbi. bajs!

2008-12-09 @ 22:52:34
URL: http://lmoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0