bra jobbat


Kul att jag vaknade för ett litet tag sen, råkade visst somna under one tree hill. Härligt nu blir det lätt att somna ikväll!
Men imorgon är jag ledig iallafall vilket ju inte är helt fel..

Och idag åkte Sara till Polen också.. 6 dagar utan henne, det blir tufft.

Idag kändes det som att alla tjejer var samlade samtidigt i skolan, vilket det inte har känts som på ett bra tag. Skönt att får prata av sig lite. Och det är ju helt galet när man får höra allt.. Att det kan hända så mycket under bara några dagar!
Det var slagsmål, heta diskussioner och alldeles för överförfriskade människor (jag menar så klart att det var det vi pratade om, inte att det var så i skolan). Jag har ju helt klart det bästa sällskapet enligt min mening.


Tänkte väl att jag lika gärna kunde lägga in en bild på dessa speciella, men faktiskt väldigt bra människorna.
mina

Jag gillar denna..





Slänger upp en bild också för att visa ungefär hur sliten jag känner mig i kroppen at the moment. Det var en fin "dagen efter" på den kryssningen..


Natti,

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0