måndag

Hallå där ute i vinterkylan (?). Ja, det var väl just det. Enligt kalendern så är det alltså första december.. Kul väder! Jag som verkligen ÄLSKAR regn och slask. Men men, det är väl bara att vänja sig, för nån snö verkar då inte vilja komma när man vill ha den som mest.

Helgen var helnice, jobbade fre-sön.. Visade sig att det är mycket trevligt att jobba på söndagar! Knappt en levande varelse (inte någon som visade sig iallafall) på hotellet och man kunde utan problem njuta av förstaklassig fotboll i form av Chelsea- Arsenal.. Härligt match men blev inte lika glad över resultatet.

Lördagen spenderades först på jobbet (däremot en riktigt jobbig dag!) och avslutades på ett väldigt trevligt sätt i form av ett par öl på våran fantastiska lilla bykrog. Hög mysfaktor!

Fredagen var det bara jobb hela dagen så där finns ingenting speciellt som bör nämnas i bloggen..

Måndagar är ju alltid måndagar, och till råga på det så har jag gått & blivit sjuk. Vilket man skulle kunna säga suger rätt hårt med tanke på att jag varken kan träna eller jobba. Skolan är man väl så illa tvungen att pallra sig till eftersom att det är en del som ska hinnas med innan man får gå på jullov. Jullov alltså. När vi kommer tillbaka så är det exakt 5 månader kvar till studenten och ännu mindre kvar till den omtalade studentresan. Helt sanslöst vad jag längtar! Jag tänker nog be varje dag till den gud jag inte tror på att vi har vädret på våren sida på studentdagen. Skulle det mot all förmodan inte fungera ändå, så får man väl nöja sig med 7 dagar sol veckan innan. Hallelujah. 

Nej, nu ska jag lyssna igenom lite musik och sen kasta mig över skolböckerna (fram till 21.55, Boston Tea Party kan nog vara värt att kika på idag). 



den bästa genom alla tider


Och förresten.. Det är helt sjukt, men efter 9 år så har jag fortfarande världens bästa vän. Inget slår dig min älskade Sara. Du är min idol.
  

Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0