Festivalsommar!

Lyssnar på just nu : Jedi Mind Tricks (Visions of Ghandi) - Animal rap


Jaha, då var väl ännu en dag avklarad.. Inte särskilt händelserik dock! Har bara tagit det lugnt, tränat lite smått. Sen har jag funderat lite också.. Det är ju en hel del festivaler nu i sommar! Frågan är bara vilka det blir? Peace & Love känns rätt givet eftersom den går av stapeln i hemstaden, men sen då? Hultsfred? Arvika?
Äsch, jag vet inte vad det blir.. Känner mig iofs inte sådär supertaggad över P&Ls artister.. Visst, Håkan my man, Looptroop, Petter.. Men inte direkt något som gör det till ett måste att gå.. Eller jo, allt folk på festivalen och alla nya människor gör det tamejtusan värt! Oj, vad jag babblar..

Hur som helst, nu är det dags för mig att pallra mig över till Matilda för lite tv-mys! GYNNING!

Antar att jag delar med mig av fler tankar osv imorgon.. Ha det bäst tills dess :)

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0