Förblir vänner

Lyssnar på just nu : Älskar dig - Anton & Affe

Väntar mig en del reaktioner för mitt låtval, haha.. Men så sjukt många minnen som finns i den låten! Den får en att minnas högstadietiden, helt galet.. Det är rätt knepigt hur låtar så enkelt kan förknippas med bilder och minnen.

Såg nyss "Linas kvällsbok". Haha. Vissa repliker får ju en att vilja sjunka under jorden.. Även fast man inte ens är med i filmen själv? Men ärligt då, "Jag har tagit på en mänsklig batong". HAHA. Kan ju bara skratta.

Nej, nu lär jag dra mig, men fyller på inlägget om en liiiten stund!

Puss

-----------------------------------------------------------
Lyssnar på just nu : Rise up - Yves LaRock 


Tjenixen, då var jag tillbaka!

Ännu en ganska lugn dag faktiskt.. Så typiskt mig att göra absolut ingenting när jag egentligen borde göra allt! Och snart är lovet slut också.. Jaja, tur att sommaren närmar sig och man får det bästa lovet på hela året.

Imorgon så ska jag in till Falun med Sara för att spana lite heta fotbollspojkar hade jag tänkt (åldern är -91, men alla lag har väl tränare eller?). Hoppas på en hel del bra spel där.. Nej, jag känner verkligen för att lägga mig i ett hett bad just nu med lite bra musik. Och så får det bli!

Må guld alla glada! (alla ledsna, ryck up er!)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0