obeskrivligt bra

nu känns det sjukt bra.



dagen med stort D har snart passerat och det känns faktiskt riktigt bra. inga problem längre, inga tårar och framför allt aldrig mer någon besvikelse. nu ska jag leva.

jag säger som jag sagt förut - jag kan nog inte bli kär, jag blir bara förälskad. och det känns bra. jävligt bra.


snart är juli månad slut och skolan närmar sig.. hej hopp nu laddar vi för sista året!
augusti kommer bli grimt grimt grimt. ett stort gäng (jag, syster, emil, emils vänner, mammsen, pappsen, jon m.fl) drar på paradise-kryssning 28:e, kommer hem 29:e. sen den 30:e drar jag och syster anna vidare till alanya.. kan bli kung!

nej, nu blir det att träna lite!
förresten, sara, du är den bästa jag har. utan dig hade det inte gått. du är min bitch!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0