min sommar

oj hallå vad länge jag vart borta nu.. men vad ska man säga, det är väl sommar?
är inte lika fastklistrad vid datorn då..
ska försöka beskriva min sommar kortfattat:

sol, bad & härliga sommarkvällar
bästa vänner, såna som alltid finns där
kärlek, till viss del
hat, finner inga ord
peace&love, finner inga ord här heller, fast på ett positivt sätt
degerfors, 5 bästa dagarna i mitt liv
nya människor, obeskrivliga
fotboll, bollen rullar vidare..

mycket har hänt. mycket. vissa saker delar jag med mig av, vissa håller jag för mig själv. (eller  åtminstone delar med mig till dom jag litar på)

jag har träffat många nya människor; många bra, några mindre bra. sen finns de människor som man sett sidor hos, man inte trodde existerade. jag har äcklats utav människor, inte bara för saker de gjort, utan för hur de egentligen visar sig vara. jag har blivit ledsen av människor, sårad så djupt att jag velat skjuta människan bakom de.

men främst av allt så har människor gjort mig lycklig. om så bara för stunden, jag har varit lycklig på riktigt.

jag kommer alltid att känna ett hat innerst inne för vad du gjorde. kommer aldrig få reda på hur de hade kunnat vara annars. kalla mig falsk, men även om jag inte ignorerar dig - så är du bara luft för mig nu.

nu ska jag verkligen skärpa mig med uppdateringen (jag vet, har sagt de tuuusen gånger förut - men jag lovar)

sköt om er

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0