bra men ack så dåligt

Tjee! Hur är läget med alla? För med mig är det ruskigt asbra! Förutom att det är 18 maj och snön ligger vit på marken. Hur kul är det liksom? Men men, det är väl bara att leva med det.

Idag har det spelats match mot Malung och det blev vinst med 2-0! Duktigt tjejor!
Lite halvkul match sådär, jag menar, vem gillar att spela i snöstorm liksom? Inte jag då. Men som sagt, det gick ju bra och vi tog tre välförtjänta poäng :)

Nu sitter jag och lider av värken i mina ben till en värdelös film på 2:an. Och klockan är liksom 1 snart. Åh herregud vad man slösar bort sin tid på onödiga saker. Imorn ska jag ta en heldag och bara göra saker som jag borde gjort för evigheter sen. Och det lovar jag. Fast det vet jag ju innerst inne att det inte kommer hända. Det kommer bli det vanliga- sova länge, äta frukost ännu längre för att sedan ta en promenad eller joggingtur, sen hoppa in i duschen och sedan slänga mig i sängen för att fastna för en rad helt värdelösa men ack så beroendeframkallande serier!

Det är som det är. Det får bli som det blir!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och trycka i mig onyttiga men ack så goda popcorn. Äh, vi tar lite cola till det också!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0