just love it

SM-GULD!

Japp, det är så bra som det låter. Vårat skollag vann idag SM-guld efter match mot ProCivitas (Malmö) på Stockholm stadion. Känns ju skaaaapligt bra!
Så nu är det bevisat, vi är bäst tjejer.

Och snart dax för sommarlov, medelhavsvärme till helgen också- kan ju inte bli bättre!

Jag bara älskar allt som händer just nu i mitt liv. Mina vänner, min familj, fotbollen, sommaren är på väg, födelsedag snart - you name it. Dock ett liiitet undantag: skolan. Usch och blä på den. Men som sagt, snart är det över! (I alla fall över sommaren, för vissa har ju otur nog att ha ett år kvar).

Allt för den här gången, see y'all!


Förresten, Uppsala var great.

Take care people!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0