sommar sommar sommar

Tjabba tjena i sommarsverige! Är det inte helt sjukt skönt ute? Om jag kunde skulle jag ligga och steka hela dagen..

Har precis varit ute och tagit en liten promenix med Glenn, min systers lilla söthund (namnet är one of a kind), är
nämligen hundvakt åt honom ett par dagar nu.
image4

Min underbara syster Anna och Glenne :)




Imorgon tror jag faktiskt att jag tar en ledig dag från skolan, bara för att njuta av solen och ladda batterierna inför helgen.

Innan jag avslutar så måste jag bara säga det här: att ha en stor familj är helt freaking underbart har jag kommit på. Älskar er hela högen till tusen!

Nu blir det att ta något enkelt att äta sen iväg och svettas lite!

Sköt om er vänner och ovänner!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0