jobb jobb jobb jobb

Oj, oj.. Stress stress stress.. Tycker jag inte gör annat än stressar för tillfället. Inte alls bra för lilla mig.  
Ska iväg och jobba om ett litet tag, och jobbar till 22.30, sen är det ännu mer jobb resten av helgen.
JAG VILL KOMMA BORT.


Nånting positivt under helgen är iallafall att jag ska träffa min kära vän Christoffer, som man annars träffar sisådär en 3 gånger per år. Ska bli rikitigt trevligt med en liten fika på stan. Sen finns det en massa annat man väldigt gärna skulle göra också men som man får lov att skjuta på... För dåligt.

Är ändå rätt stolt över mig själv att jag bloggar för andra dagen i rad. Kanske blir en del korta och ganska betydelselösa inlägg ibland, men det visar att jag lever iallafall, vilket ju kan vara ganska positivt i sig.

Nej, åter till verkligheten, plikten kallar

Sköt om er alla glada så hörs vi

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0