090409

jaha, då sitter man här i skolan, fastän man lika gärna hade kunnat ligga kvar i sängen ett par timmar till. så är det när man ska vara ute i sista sekunden med allt!

ser väldigt positivt på den här helgen, tror den kan bli väldigt bra. ingen match eller så, bara en massa god mat och härligt sällskap.. ikväll kan det bli så att jag åker in till harrys på lite student-kickoff, men har inte riktigt bestämt än om det blir av eller inte. på lördag ska jag jobba, sen bär det av in till falun där prop dylan spelar på gamla elverket - kan bli kung som vanligt när han är igång. sen har jag ju mer än en veckas ledighet.. vad gör man då? ganska skönt egentligen att kunna göra vadsomhelst¨, utan några som helst planer

den 16:e maj gäller det... nu är det bara att hålla sig till reglerna så ska väl det här gå bra. it could be the start of something awesome. håll tummarna för mig :)

en fin samling bilder av mina något extraordinära vänner. e3a for life, enjoy.















denna får avsluta. obeskrivligt bra är ni, på alla sätt och vis. big love


nej, kan inte vara här och såsa, back to business.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0