12.32

dance with the devil - immortal techniques

men sedär, då var solen borta igen. man blir liksom inte lika pepp på nånting när solen inte skiner.
hursomhelst, gårdagen var väldigt trevlig. var i stort sett bosatt hos amanda hela dagen. alltid lika trevligt är ju det! solen sken, det var varmt och vi njöt till fullo. tora blev så småningom bakis, fastän hon mådde bra till en början. jag klarade mig som tur var från det. nog för att jag mådde illa största delen av dagen så att jag inte kunde äta nånting, men det var ändå ingen dryg bakfylla. vid halv 8-tiden sådär så kom väl vi (jag och amanda) på att vi kanske skulle dricka lite. fråga mig inte varför, men antar att det kändes som en bra idé just då.. så, vi började shotta. minttu black, vaniljvodka och likör43 + mjölk. helt plötsligt blev allting lite roligare... tora låg fortfarande utslagen i soffan.
senare kom talia och stenis förbi. dom undrade nog också lite varför vi drack just igår, men till sist så pallade inte talia trycket.. hon gav med sig tillslut och knäppte en öl hon med :) way to go girl! 

idag blir det bara lugnt, har inga som helst planer på nånitng överhuvudtaget. ganska skönt faktiskt.
nu blir det en film, jag kommer förmodligen att somna en sväng. spriten har satt sina spår..

(försöker att få in bilderna på datorn, men det vill sig verkligen inte nu tydligen. ska kämpa på med det där)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0