24

har räknat lite idag och kommit fram till följande: ganska exakt 24 skoldagar kvar nu. känns tamefan helt underbart. 24 dagar till frihet. jag ska njuta av varje dag till fullo. mina vänner, det kommer att bli helt makalöst!

kollade nyss lite ballar av stål - fotfarande ett grymt program. kaninkokerskan & soneby bäst den här gången.

imorn skola som vanligt, sen plugg. hoppas på sol, eftersom jag hörde att det blir skitväder på onsdag.
nu måste jag ta tag i rättskunskapen om det här ska gå vägen, lär väl bli plugg in på småtimmarna är jag rädd..
men ändå känns det inte så jobbigt med tanke på att det är så lite kvar nu. 3 religionslektioner, mina vänner, 3 lektioner.
hoppas ni alla får en bra dag imorn, för har då jag tänkt ha iallafall!


jag vet inte


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0