får det lov att vara lite stryk?

vart är solen?

skön dag idag, vaknade vid halv 12 (!?), vilket jag aldrig brukar göra.. tog rätt hårt att jobba natt I guess.
bara att vänja sig, för 4 veckor i sommar så blir det bara nätter.. wiho!
har precis klarat av alla morgonbestyr, nu väntar jag på att mammas pizza ska bli klar.. har tjatat på henne i evigheter att hon sak göra egen och tillslut så kunde hon inte stå emot längre. mumma vad gott det ska bli..

har fått nå slags mani nu såhär på lovet - varje dag kl 16 så sitter jag bänkad framför top model. varför vet jag inte, jag har ju trots allt sett alla avsnitt förut. ändå är jag dum nog siter på helspänn över vilken som ska åka ut. och ja, jag vet även vilken vinnaren är varje säsong. det något med snygga bilder och en massa kaxiga ghettobrudar som lockar..

en timme kvar tills dess nu, då hinner jag äta lite pizza innan :)


och ako, efetrsom jag vet att du läser min blogg, så tänkte jag bara tala om för dig att jag är redo nu.. jag har fått in snitsen, allt sitter som det ska. varje kurva, varje genväg. jag är nu officiellt bättre än dig på wii. måste bara få visa det snart!

puss på er


kärlek

Kommentarer
Postat av: Ako

Kom då , så ska jag spöa skiten ur dig :)

2009-04-18 @ 21:23:36
URL: http://akoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0