lovely lov

hej alla

bra dag idag, eftersom att martyhoe var tillbaka i skolan. det gillar vi! hoppade runt här som en annan sötnos. japp, det gjorde hon, among other things.. en poäng till henne i denna tajta tävling nu.

alltså, sista dagen innan lovet idag då. skulle ha gått till 11 imorn egentligen, men på grund av kompensation så blev det istället helt ledigt.. och inte klagar väl vi? ganska mulet väder idag, vilket väl kändes sådär, men det gick ändå an när man vet att det blir finare till helgen. och vilken helg sen! helt ledig från allting (förutom jobb lördag då) och har hur mycket tid som helst över till att umgås med mina små pälsklingar. det blir wii, film och en hel del mys förhoppningsvis. ett stort plus är ju pckså att prop dylan spelar i falun på lördag, vilket jag självklart måste se. eller ja, det beror ju på vilken tid just han spelar, jag jobbar ju till 21. det får vi försöka lösa på någe vis. kan ju bli så att jag rentav struntar i det och hänger med gänget ist. tiden får helt enkelt utvisa vad som hända skall, det blir nog bra till slut, som alltid!

sitter faktiskt i skolan nu och skriver på ett arbete som ska vara inlämnat imorn, så måste lägga på ett kål om detta ska gå vägen, hörs en annan dag, hare bäst bitches


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0