rülig helg

hej alla glada!

solen skiner och jag njuter som bara den! är inte det minsta bakis sen gårdagen, hur skönt som helst.

igår då:

började med att äta påskmiddag hemma med familjen (bilder kommer sen) och det var supermysigt. julia låg på akuten till kl 2 och mamma var inne med henne, så jag fick stå för matfixandet. men alla var nöjda med maten så det gick bra till slut.. iallafall, efter maten satt vi alla ute i solen, vissa drack nån öl, och myste som bara den.. älskar min underbara familj! halv 5 började jag jobba, så tog en promenad upp dit och jobbade till 21. efter det blev det att stressa som tusan för att komma iväg till förfesten så fort som möjligt. först bar det av till sara, micka, jens och ante för vidarefärd till maja på stan. mycket trevligt folk där var det. drack lite vin och nån öl där, sen var det dags för krogen. bolanche fick bli kvällens slutstation, mycket bra beslut av mig lär jag säga. trevligt folk, bra musik och lagom alkoholkonsumtion :)

ikväll blir det mys med tjejerna, kanske lite grillning, om vädret tillåter!

har många bilder från helgen som jag vill dela med mig utav. lägger in dom så fort jag får tid, ork och lust :)

nu blir det wii.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0