helgen

hej på er alla i vårsolen!


då har ännu en helg gått då. helt underbart, vi närmar oss med stormsteg.

fredagen blev lugn och skön. gjorde egentligen ingenting alla, bara tog det lugnt hemma hos klena med pinglorna.
lördagen däremot blev något mer fullspäckad då den bestod av jobb, match och födelsedagsfest.  jobbet gick bra, matchen vann vi och kvällen blev kul :) tack mina fina vänner!


Jag med flera på S2 :)

idag har det varit väldigt lugnt, gick upp och gjorde frukost, satte mig ute i solen och åt för det var ju så himla varmt.. galet skönt var det. sen gick jag en långpromenad med lilla glenn, träffade på micha, sanna, sara och jens - mycket trevligt :)
efter det var det bara att dra sig hemåt för lite mat och nu sitter jag här och väntar på att jag ska åka upp på stan och se nya fast and the furios- filmen. hoppas verkligen att den är bra! iofs så borde den inte kunna bli annat med vin diesel & gänget..


hörs sen

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0