VAD SÄGS OM ATT LADDA?

sitter i skolan med mina stjärnor och pratar lite om studentkryssningen. den kryssningen som jag så fint missade. mycket tråkigt, när man hör om vad den bestod av, känns som att det skulle vara en kryssning precis i min smak..
men nu stundar studentresan och där har vi väldigt mycket att se fram emot, kan bli en helt galen resa.

amanda, linda, idiseen, toran, martyhoe, micha, josse, malin & fia - DET KOMMER ATT BLI HELT JÄVLA AMAZING

känns ändå som att vi har hamnat i "det lugna rummet", bestående av mig, micha, manda och josse. tror det blir jag och m som kommer få ansvara för nyckeln den här gången (nu sitter amanda här brevid och säger att det nog blir bättre om micha och josse ansvarar för nyckeln.. vad tror hon om mig?). men känn känslan tjejer, tidigt på morgonen, 03.52, hoppar vi på tåget ner till stockholm. vi börjar väl med ölen redan då? sen kommer vi till arlanda och alla kommer vara i världens extas, vi gör oss redo för flygtur och landar i festens paradis. vi + ett hundratal (tusental?) ungdomar lever livets glada dagar i en vecka. sen kommer vi hem måndagen studentveckan, och vad skla man säga?






NU ÖSER VI BRUDAR! 22 SKOLDAGAR KVAR!



PUSS

Kommentarer
Postat av: mandelbitch

GALET

2009-04-21 @ 22:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0