weeeekend

hej å hå vilken trevlig helg detta blev då, det må jag säga.

fredag: skola, jobb och sen lite mys hos natta
lördag: kupolen, glass, jobb och sen modevisning på harrys. kvällen avslutades på s2, vilket är ett beslut som kan diskuteras
söndag: match, max och jobb


alltså, då var det måndag igen och dagarna bara rinner förbi känns det som. helt underbart vad skönt det är. det här veckan blir nog ganska toppen känns det som - går i skolan imorn för att sen bege mig till falun och springa lite ärenden (förhoppningsvis så ställer älsklingen upp med skjuts och personlig rådgivare under dagen). sen hoppas jag att jag hinner se brage en sväng, för att sen åka och träna. typiskt är det när man verkligen vill ha sen träning, vilket man aldrig annars vill, då ska dom minsann flytta den så den blir tidigare - bara för att man ska missa brages hemmapremiär såklart. bra jobbat liksom


annars är väl allt som vanligt, väntar just nu på att oskar ska komma hem från västerås där han varit hela helgen.. åååh som jag har saknat! jag hinner nog somna innan han kommer så han får helt enkelt krypa ner i sängen lite försiktigt.


nu blir det lite tv och lite te (jag vet älskling att jag borde vänta med téet tills du kommer, men kan inte hålla mig).


och vänta du bara, jag dyker upp när du minst anar de :)

puss


Kommentarer
Postat av: Ako

haha, var det in Pik till mig det sista du skrev lr ??. vad hände med överraskningen ??

2009-04-28 @ 11:03:15
URL: http://akoablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0