helg

hej alla glada!

ÄNTLIGEN fredag. satan vad skönt med helg.. frida kommer snart förbi, blir en väldigt lugn dag idag. maskinen på etage var ett alternativ, men det känns fasiken inte värt ändå. så det blir lugnt värre, kanske kan sträcka mig så långt som till idunvallen och kolla lite fotboll ikväll.

imorn är det kräftskiva för hela slanten (eller någon slags skiva iallafall, inga kräftor för min del). kanske blir det så att jag unnar mig en öl, men det ska bli väldigt lugnt också med tanke på att det ska spelas match på söndag. oh, det kommer bli en grym match mot serieledarna. tre poäng och vi är med i toppstriden igen, brudar.

nu ska jag poppa på lite musik, fullt ös på högsta volym. tänkte lägga upp några låtar från min spotifylista här inom en snar framtid så får ni se vad det är som går hem i mina öron just nu..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0