jaha, sen då?

Här sitter man framför datorn igen, som vanligt. Usch, det har blivit lite av ett beroende.

Hela dagen har jag gått omkring och funderat på mitt liv, faktiskt. Ja, det är sant. Vad händer egentligen?
Visst, USA blir förhoppningsvis grymt, men jag vill liksom inte ha för höga förväntningar heller.. Sen när jag kommer hem då, vad ska jag göra då? Blir jag kvar här?

Det jag har funderat mest på är om man ska ta sitt pick och pack och dra iväg och plugga nånstans.. Men då är det ju det också, vart? Umeå, Halmstad, Linköping, Stockholm, Göteborg... USA? Vem fan vet egentligen. Nej jag tror faktiskt att jag tänker för mycket ibland också, på allt. Så nu lägger vi ner det. Måste städa klart min gaderob som jag började med i eftermiddags och sen bädda rent i sängen. Alldeles för mycket att göra och att tänka på, fastän jag är ledig.

Väntar in min älskling.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0