red

välkommen solsken!

härlig morgon va? själv så känner jag mig lite sliten sen gårdagen.. vi drog ju oss visare till harrys direkt efter matchen igår vilket var ett väldigt bra beslut utav oss, för fy tusan vad folk det var! hur kul som helst.
trodde att jag skulle vara helt slut efter en tuff match, men för mig blev det bara att spela 30 minuter innan jag fick gå av planen på grund av ett lysande rött kort. kommentarer överflödiga.. jag säger bara det, tjejer ska INTE döma fotboll - punkt slut.

nu ska jag få något gjort.

puss

Kommentarer
Postat av: Ako:)

Heeeej nu var det ett tag sen vi kommenterade varandras bloggar :P.. haha hoppas att allt e bra med dig . kram

2009-08-20 @ 15:04:41
URL: http://akoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0