singing in the rain

åhå vilket härligt väder vi har! det gör ju inte att man blir mer avundsjuk över att familjen snart sitter på planet till alanya.. hehe. håller på för fullt och städar ihop här i lägenheten, ser för hemskt ut. ska man ha besök senare ikväll så vill man ju att det ska se representativt ut, visst? så det plockas, dammsugs och skuras!


sen är det bara att vänta på hela gänget. biler kommer att delas med på bloggen, var god vänta.. en sak som jag verkligen ser fram emot (förutom ikväll då) är fredag, då blir det ju en liten tripp till härliga uppsala. shopping och alkohol i goda vänners lag - can't get much better than that. tack madde & peter för att vi får låna eran säng :)

nej, nu måste jag städa vidare, hur tråkigt det än är. tack gode gud (eller vad som nu finns där uppe) för att det finns bra musik som underlättar det hela.

förresten, här får ni lite bilder från de senaste äventyret, i lördags. fest hos maria & alex sen bolanche :)


maria & jag


nästan hela gänget (ja, shagge ser lite puppig ut)


sarah & jag


jag, sara & benne


jag och alex.. :)


gissa vilka som dök på den skålen först.. me & sara ofc!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0