skolstart

godkväll!

vad jag förstått så är det alltså första skoldagen för många imorgon.. hihi, kul för er! måste faktiskt erkänna att det känns lite bitterljuvt att man inte ska tillbaka. saknar en del saker, men det finns också en hel del som är så förbannat skönt att slippa. och då menar jag inte bara ändlösa lektioner och tonvis med läxor.. men antar att det är imorn man verkligen kommer förstå det, att vi ska inte tillbaka till allt det där - inte just nu iallafall. men en enorm lyckospark i rumpan och ett JÄTTE-lycka till vill jag ändå skicka till gullgumman malin i min (f.d)klass som tog sitt pick och pack och drog till göteborg för vidarestudier.. håller alla tummar för dig sötnos! i hennes blogg (http://dalkullanigbg.blogg.se) så kan man läsa lite om hennes äventyr, ett tips :)

nu ska jag krypa ner brevid älsklingen min i hopp om lite massage. har fruktansvärda muskelknutar sen en tuff tennismatch förra veckan. den matchen gav mig hopp om en framtid som tennisproffs, så kan jag man ju tjäna lite pengar menar jag.

och på tal om allt..

.. tänk att våran lilla skrutt blivit över ett år och ska börja hos dagmamma. första inskolningsdag idag :)

godnatt nu.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0