mornin!

godmorgon på er!

idag har jag faktiskt tillåtit mig själv att sova ut, jag ställde inte ens klockan. bra gjort av mig kan jag tycka eftersom att jag alltid annars brukar ställa den på 09.00 när jag är ledig. så, vad finns på dagens agenda? jo, jag ska snart pallra mig in i duschen och göra mig klar för att åka upp till sara en sväng. hinner vara där ett par timmar innan det är dags för samling 16.15. matchen börjar 18. hur sugen jag blir på att gå ut efter matchen beror på resultatet.. men det ska nog inte vara några problem :)

var nyss in och kikade lite på nelly.com och blev faktiskt lite förvånad när jag klickade mig vidare till min favoritdel - t-shirts...
och vad får man då se? jo, en massa t-shirtar där trycken bara handlar om bloggar.. "Admit it, you love to hate my blog", "My blog sells better than yours" och "Fuck you, I'm a fashion blogger".  haha, detta börjar gå för långt.. men men, vill någon själ bära en sån t-shirt så be my guest :)

nu måste jag fräscha till mig lite. men vi hörs!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0