jag lever min dröm

hej igen i regnvädret.

börjar bli lite av en vana att det regnar och är kallt ute, vilken tur att man vänjer sig snabbt! livet flyter på som vanligt, inga krusiduller om man säger så. jag tränar, jobbar och umgås med de bästa - precis som det ska vara.

jag och älsklingen håller på för fullt att fixa till lite uppe i stugen, kommer att bli väldigt bra när det blir klart. har precis tittat igenom ikea-katalogen och spanat in några godbitar.. åh, vad kul det är med inredning! på fredag kommer svärfar lennart upp och ska få godkänna.. väntar med spänning ;)

om en vecka åker hela familjen till alanya. alla utom jag & linda då, haha. vi får stanna hemma och vattna blommor istället! nejdå, men det känns lite mer värt att ha lite cash kvar till oktober (ni vet vad som väntar då) än att slänga ut flera tusen på en vecka :) får skicka med mamma en önskelista helt enkelt.. ca 2 månader kvar till jag åker nu, lite mer - känns helt galet, men det ska bli så grymt kul. bild på vart jag ska bo kommer längre ner..
imorn ska det spelas match för hela slanten, mot korsnäs. och eftersom att man ändå då är i krokarna så passar det ju alldeles ypperligt att ta en tur förbi harrys senare kvällen.. har lyckats fått med mig älskling & co + frida, så det kan ju inte bli annat än bra.

nu ska jag åka iväg och kika när syster spelar match, islingby - kvarnsveden/ornäs på idunvallen. haha, detta kan bli kul..

ha det bäst alla glada, för det tänker jag ha!





roanoke at night :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0