15.42

Nu är det en äkta söndag så det står härliga till!
Sitter och smygäter lite godis som blev över från gårdagen.. Ska snart pallra mig till jobbet och göra lite nytta.
Imorn inleds alltså det efterlängtade lovet och mitt schema över detta ser ut som följer:

Måndag: Klippa mig 11.00. Kupolen en snabbis om jag hinner, är i stort behov av en del saker just nu.. 15.51 går tåget som ska ta mig och Oskar till hans mamma i Uppsala.
Tisdag: Åka vidare till Stockholm och träffa Oskars pappa
Onsdag: Vidare igen, den här gången Södertälje för att hälsa på Oskars bror, sen åker vi vidare stugan i Trosa...

... och efter det finns bannemej ingen mer planering för då ska jag koppla av så mycket så det är inte klokt.. En långpromenad eller joggingvända kanske man kan planera in, max, men absolut ingenting annat.

Dagens mest värdelösa: Varför all denna snö?
Dagens stressfaktor: Jag lyckas alltid planera in för mycket under för lite tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0