en dag i storstan

Bloggplats: Oskars mammas kontor i Stockholm.
- Just precis, sitter just nu på Drottninggatan efter ett par timmars rundvandring på stan.. Enligt min åsikt så suger   storstan än så länge! Så typiskt att man aldrig hittar det man letar efter när man verkligen behöver det. Ska vila här nu ett litet tag sen tar vi oss an gatorna igen (jag tror att Oskar egentligen skulle vilja vila tills vi åker hem till hans pappa, men han får allt stå ut med ett par timmar till på stan)...

Senare åker vi alltså vidare till hans pappa och äter och sover där, sen ska vi äntligen få vila upp oss på riktigt i stugan.. Gud vad jag längtar - basta, läsa en bra bok och bara ta det huuur lugnt som helst. Vi åker hem fredag förmiddag, för Oskar ska iväg till Filipstad och spela match på eftermiddagen.. Jag ska träna 20.00 så jag hinner iallafall hem och vända innan jag ska iväg igen.

Lönedags i helgen alltså.. Får se om man tar det med en nypa salt eller om man följer med strömmen ut på stan.. Kan mycket väl bli det förstnämnda eftersom att vi ska spela en turnering i Grängesberg på söndag.

Nej, nu ska jag fortsätta vila mig lite så jag orkar med resten av den här dagen. Hörs när vi kommit till stugan!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0