.

åh vad min hals krånglar!! jag blir galen.. kan ju knappt prata. sicken tur att bloggen finns!
jag är så hungrig nu så jag håller på o dör, men jag orkar inte resa mig för att gå och äta. antar att jag får skylla mig själv litegrann.. så kan det vara när latheten slår till! men hoppas att tora ställer upp och kör mig till stan så att jag kan få nåt i lilla magen.

har suttit med tjejerna i klassen och snackat igenom helgens bravader.. alltid lika roligt, haha. vissa utmärker sig mer än andra..

nej, nu måste jag äta, jag svälter bort snart (kan man säga så?).

puss

Kommentarer
Postat av: matilda

emma, jag saknar dig så!

2009-02-10 @ 00:37:00
URL: http://matildasundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0