flunsan

Jo då, nu ligger jag hemma i influensan.. Blir därför inget långt inlägg, måste tillbaka till sängen illa kvickt!

Och om två dagar åker jag på kryssing.. Fan, det går ju åt helvete det här. Det enda jag kan göra är att ligga i sängen och ha lite filmmaraton för mig själv. Har inte kommit så långt än dock, har plöjt igenom 2 filmer än så länge.. Har ytterligare ett par som ligger och väntar på mig.. Men jag måste då säga det, tack The Rock för att du räddar min dåliga dag.



Dwayne Johnson aka The Rock

Ingen kille man vill möta i en mörk gränd själv, va? Se "Walking Tall" och bedöm själva..


Nu ska jag gråta lite till antingen Crossroads eller A walk to remember..


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0