fussball

Godkvällers!

Dagen har bestått utav fotboll och åter fotboll. Vi var iväg med skollaget och spelade i Västerås - och det kunde inte gått bättre. Eller jo, det kunde det visst det. Vi vann, sure, men inte fan var vi bra eller. Drygt sånt där när man vet att vi kan så mycket bättre. Men andra matchen var abslout värst, då alla i laget var på så grymt dåligt humör, mestadels på grund utav de helt värdelösa domarna. Tro mig, dessa var i klass med Peter Johansson & co. Om inte värre. Totalt jävla värdelösa. Man kan bara säga gubbjävlar, visst Freddy?

Annars har jag inte gjort mycket idag, har varit helt slut i kroppen. Kan ha att göra med att jag varit sjuk tidigare och inte kunnat träna fullt ut på ett tag, så matcherna kändes i kroppen så att säga.. Jag har lovat att jag ska lägga in bilder från idag, men dessa får faktiskt vänta tills imorn. Jag orkar inte hålla på och krångla med den här sega datorn något mer nu. 

Imorn fyller Oskar år och det blir lite firande utav honom (han firar mest på eget håll då han ska iväg och döma, typiskt...). Men man är väl så illa tvungen att ge honom nån liten present.. PLUS att det är Alla hjärtans dag på lördag. Bojkott? 

Nu måste jag sova, vanlig skoldag imorn. 

Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0