haha

Sitter här med liiite delade meningar när det gäller en blogg. Några väldigt nyfikna, mogna flickor i Borlänge "driver" en blogg där de skriver "en massa intressant skvaller" om människor i våran lilla stad. Haha, tycker verkligen att det är så skrattretande så det är inte klokt.. Jag funderar ärligt på att göra nåt (har inte riktigt kommit fram till vad än) så att dom får lite att gotta sig i. Tänk om jag skulle skriva ut allting jag visste om folk i bloggen.. Skulle antagligen få en hel del fler läsare, men största delen skulle förmodligen bli fiender... Haha, inte för att jag vill stödja deras lilla projekt, men titta gärna, och tillåt er själva att skratta en stund.. http://tolvgossipgirls.blogg.se ... Släng ett extra öga på bloggnamnet också.. (rätt dålig uppdatering dock)


Så var det med det! Nu sitter jag i skolan och ska skriva klart en redovisning som ska göras imorn. Inte världens roligaste, men det måste göras! Direkt efter skolan ska jag åka hem, vila nån timme och sen blir det jobb till 21 ikväll igen. Ska plugga en heeel del engelska ikväll, men hoppas på att få lite studiehjälp....... Då kan det bli lite mera mmmmmm i livet!

Dagens mumma: Tora, vad är det du har på handen?
Dagens jobbiga: Har börjat fundera på varför jag ständigt har huvudvärk...

Tidspress nu.


Puss

Kommentarer
Postat av: lösen?

vad äre för lösen och användarnamn dåå?

2009-02-18 @ 17:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0