LOV

Skön dag i skolan, och nu är det äntligen lov! Helt sjukt vad skönt det ska bli..

Det är såhär, Oskar har precis blivit farbror åt en liten pojk, Carl Philip ska han heta. Eftersom att alla i hans familj har namn som Erik, Gustav, Oskar osv (typ kunganamn om ni inte förstod det) så har han ju fått för sig att det ska föras vidare.. Han länkade en sida åt mig där jag kunde fundera lite på vilket namn som jag skulle vilja ha.. Hade så svårt att bestämma mig, fanns så många att välja bland.. Emund, Anund, Håkan, Olof, Knut, Sverker, Birger, Valdemar, Mats.. Åh, det finns så många fina namn att jag verkligen inte kan bestämma mig.. Helt ärligt, är det nån däruppe som driver med mig?

Jag kan gå med på mycket, men när det gäller det här så står jag fast vid Axel och Svea...

Nu ska jag snart iväg och jobba. Rootvälta ikväll eller inte?

Puss


Kommentarer
Postat av: kungen

svea...fine (moder svea = sverige!!!)



Axel däremot.... nej nej..

(ut på rootvälta o hitta någon som ställer upp på de namnet du!)

2009-02-20 @ 16:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0