söndagsöndagsöndag

hej där ute i snövädret!

ska försöka göra något åt min blogg, har tröttnat lite på hur den ser ut.. så nu ska den förbättras!


igår kom jag hem från våran lilla kryssning.. den blev faktiskt lyckad! trevliga människor träffade man och drack en hel del välsmakande öl.. bilder kommer lite senare! fortsatte resan direkt jag kom hem skulle man kunna säga.. igår blev det utgång på s2 och även där träffade man lite kul folk, vilket man aldrig gör annars, brukar ju alltid vara samma folk man stöter på i vanliga fall. ett stort plus var att världens bästa koffe (kolla in.. http://christofferholton.blogg.se/) även var där och vi hade så grymt kul - som alltid när vi ses.

jag måste verkligen ta tag i saker och ting nu, känner att jag börjar bli alldeles för slö. först nu ska jag mixtra med bloggen, sen städa mitt rum (GROVSTÄDA), sen plugga litegrann... dags att köra igång med allt!


puss


(vet inte om det bara är på min dator som texten på det här inlägget skiljer sig från de andra.. men men, jaja!)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0