cruise

God morgon alla glada! Hoppas allt är bra med er.. Kom på att jag inte lagt upp några bilder från kryssningen, så tänkte väl att jag skulle dela med mig utav några utav dessa. Bättre sent än aldrig, visst?



En ganska trött syster på väg till Sthlm


Nicklas och bror på båten. Väldigt lugna där..


Emil


Jock, Westman, Lovisa och mamma (?) på dansgolvet


Lovisa.. Lite glansig i ögonen, kanske?


Janne & Kalle, lite mat vid 02.30..


Syster Julia i Tallinn


Bror hittade en mycket fin mössa som passade honom alldeles utmärkt!


Janne, Westman, Jocke och Lovisa väljer låt till karaoken..


Bror och Emil


I hytten


Lovisa & Jocke


Denna vackra bild får avsluta.. Syster på topp :)


Nu måste jag göra mig i ordning sen åka upp till Sara och dricka te och plugga lite.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0