hrmf

Haha, nu har dom satt lösenord på den bloggen jag nämnde tidigare. Bra sätt att sprida skvallret på..

Sitter i skolan och försöker få in de sista gällande engelskaprovet.. Går sådär, men det är bara att hoppas på bästa resultat.
Tjejerna är övertygade om att vi alla ska på hagafesten ikväll, vilket känns sådär lagom kul. Visst, jag lovade att gå om jag fick vara nykter, men varken min plånbok eller kropp klarar av det tror jag. Sen jobbar jag ju till 21! Åhhh, ångest....

Jag har insett nu hur lite tid det är kvar av skolan. Nästa vecka har vi sportlov, efter det så går det ca 4 veckor i skolan, sen påsklov. Efter de, en massa lovdagar och annat sånt där.. Sen närmar vi oss maj va? Vilket innebär (som alla säkert vet vid det här laget) studentresa.. KAN bli en helt galen vecka! Ayia Napa here we come...

Åt helvete med skolmaten också, ugnsfärs alltså...

Dagens ångest: Redovisning och prov, samma dag..
Dagens jobbigaste, men ändå skönaste: Råkade försova mig imorse, det var ganska skönt

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0