all out of love

Hej på er alla i det fina vintervädret! En mycket bra dag idag.. Ibland så kan man faktiskt gilla vintern, iallafall när man vaknar upp till fågelkvitter och klarblå himmel. PLUS att solen värmer på sovrumsfönstret som bara den! Underbart.

Har precis grovstädat hela mitt rum då det luktade gammal McDonalds och allmänt dagen efter (älskling?). Nu tar jag det bara lugnt i väntan på att jag ska iväg och kicka lite boll. Mycket bra väder för det idag faktiskt! Gårdagen var trevlig, fastän vissa fick i sig liiite för mycket (nej Sara, inte du)... Hur som helst, nu sitter man här igen, söndagar är alltid söndagar - den internationella vilodagen som den även kallas tydligen. Tur att man ibland faktiskt får vila då också. Ikväll väntar mys och förhoppningsvis lite massage om man har tur.. Och kanske man till och med ska slå på stort och hyra en bra film medans man ändå är igång?

5 dagar i skolan nu bara, sen äntligen lite lov som jag hoppas ska fyllas med trevliga aktiviteter... En hel vecka ska jag bara njuta av att vara ledig och fortsätta räkna ner dagarna till studenten... Gudars vad fort tiden går, för snart står vi där tjejer!

Slänger upp lite bilder på min underbara systerdotter Nelly. Feast your eyes :)


Glad liten tjej :)


Så söt så


"Kerstin, Keeeerstin". Och snusdosan är med ofc..


Nu blir det lite mat sen vila innan träningen :) men hörrni, vi ses väl på Rootvälta på fredag?

Puss


Kommentarer
Postat av: matte

Redan fått unge?

2009-02-25 @ 18:07:44
Postat av: Elin

Vilken liten sötnos!

2009-03-11 @ 12:36:20
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0