muy bien!

Idag känns som en bra dag. Eller ja, den gör det nu (det var på tiden nu när klockan börjar närma sig läggdags..). Kom ganska nyss hem från ett spinningpass följt av lite extra träning med fokus på mage. Nu ska jag bli riktigt fit har jag bestämt mig för! Tråkigt att halsen fortfarande krånglar lite, men den ska nog vara helt återställd snart. Om inte annat så måste jag vara helt fit for fight på torsdag då vi åker till Västerås med skollaget för att spela lite futsal..
Och på tal om futsal - jag är så fruktansvärt sugen på att se mig om efter en klubb där de bara lirar inomhus. Tycker att det är så galet kul, skulle utan tvekan kunna hålla på med det året om. Fast ändå, det är något speciellt med att få gå ut på gräs för första gången på våren där och inviga skorna för säsongen..  

Efter att ha läst en del vänners bloggar så har jag kommit fram till att det finns en sak som alltid kan vara kul att läsa. "Dagens". Eftersom att mitt liv är så hyperintressant och händelsrikt så känns som att man skulle kunna använda det som en bra summering för varje dag. Så här kommer min första Dagens nånsin!

Dagens skönaste: Linda och jag sitter i skolan och bara tar de lugnt. Hon lägger sig ner på soffan med hörlurar i öronen och lyssnar på "För kärlekens skull". Det finns två saker hon inte vet om själv, 1. hon sjunger och nynnar högt (inget ont mot dig Linda, men jag har hört människor som sjunger vackrare), 2. jag filmar henne.. Kunde inte bli annat än roligt när jag visade henne filmen!

Dagen låt: Ingen tvekan om saken, måste vara The Coral - Dreaming of you.

Dagens "Men för h-vete Emma, vad håller du på med?": Kom hem från skolan och slösade bort 4 timmar bara sådär. Genom att sova..


Den var den dagen.. Hoppas på fler händelserika dagar framöver! Nu ska jag spela harpan och sen fortsätta läsa på min underbara bok.


Puss


Kommentarer
Postat av: Men för h-vete Emma, vad håller du på med?

ät upp hela oliverna...

2009-02-10 @ 23:52:37
Postat av: EH

ta av korken när du ska ta nässpray..

2009-02-11 @ 01:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0