12.25

Jag har insett att skolan känns riktigt värdelös att gå till nuförtiden. Allt känns så oorganiserat och flummigt bara. Jag har ingen som helst koll på vad vi har att göra, när saker och ting ska vara inlämnat eller nåt annat. Måste börja använda min fina kalender som jag så stolt inhandlat för en månad sen.. Det är ändå bara 114 dagar kvar tills man står där, med ångest upp i halsen över vad man ska ta sig till.
Nu när man blivit så gammal som jag så får man ju hem en massa papper och broschyrer om framtiden - skolor, jobb, resor osv.. och igår fick jag iallafall hem lite info om "Gapyear", saker man kan göra efter studenten innan man bestämmer sig för vad man ska göra resten av livet sen. Jag blev extremt sugen på att dra till ett college i San Diego och plugga idrott och journalistik. Fatta, 3 månader av idrott och snokande!!? Nice värre tänkte väl jag.. Eller bara dra iväg till Australien och surfa satan.. Eller kanske volontärarbeta i Colombia? HJÄLP MIG, JAG HAR VERKLIGEN INTE EN ANING!
Detta gör mig galen.

Och sen en till sak jag tänkt på - alla mina nära och kära, hur ofta kommer man träffa dom efter studenten?
Alla kommer ju försvinna åt olika håll och inget kommer att vara desamma.. Tack gode gud för minnen!








mina









Underbara tider, underbara vänner.


Magen kurrar och det är alldeles för kallt ute.
Over and out


Puss


Kommentarer
Postat av: Nicklas

usch, nu knöt det sig i magen när man läste det där om att alla går åt olika håll :S

2009-02-10 @ 21:56:38
Postat av: Anonym

jaa, det står inte på nu förrän det är dags du vet..

2009-02-15 @ 14:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0