fuyff

Känner helt plötsligt att jag fick sådär supermycket att göra i skolan just nu och det tynger ner en.. Längtar helt galet mycket till lovet så jag bara kan få slappna av lite. MÅSTE MÅSTE MÅSTE plugga till engelskaprovet som är på torsdag då det kan vara väldigt betydande för mitt betyg.. Så ska lägga ner min själ i det de närmaste dagarna (sedär, har visst bara två dagar på mig).

Man skulle kunna säga att mitt liv är en bergochdalbana just nu - ena dagen upp och andra dagen ner. Det känns inte riktigt som att jag hänger med i svängarna och det är ju inte alltid så roligt (man vill väl sitta kvar i karusellen, inte ramla ur?). Det finns småsaker som irriterar mig ända in i benmärgen och trots att dessa saker är totalt meningslösa, ja rent ut sagt patetiska, så finns de ändå där på nåt jävla vänster. Medans den kloka delen av mig säger att jag borde skita i allt strunt, så finns det ändå en liten, liten del som säger att det inte är så jävla lätt att göra det. men eftersom att jag är en relativt klok människa så tänker jag faktiskt lyssna till den delen av mig och bara skita i det. Det är inte värt det.
För trots allt så har jag det jag mest av allt vill ha just nu. And that's the way it's supposed to be. And that's where I belong.
Nog med serious talk, nu måste det pluggas som bara den (tänkte skriva "fan" där, men kom på att jag nog använt nog med svordomar i det här inlägget).

Alltid lika skönt att skriva av sig lite.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0