valentine

Happy Valentines Day to ya'll :)

Kom precis hem från träningen, det var enormt jävla iskallt att träna, blev stämplad lite snällt sådär och har nu en fin spricka (hål?) mitt på ena fotbollsskon. Alltså, den här helgen började sisådär. Fast ett stort plus var ändå att jag när jag vaknade imorse så fick jag en bukett rosor och choklad från min älskling. Inte dåligt va.. Och jag som snackade om bojkott av denna dag...

Nu ska jag hoppa in i duchen, sen iväg och bosätta mig i Maserhallen några timmar. vad kvällen bjuder på vet ingen, allra minst jag. Kan bli öl och pulka, öl och mys eller bara öl. Det enda jag vet är alltså att det blir öl... Förhoppningsvis med mycket bra sällskap!

Ha en trevlig Alla hjärtans dag nu då folket, se till att bju' på lite lööööv!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0