aj

Sitter i skolan med den absolut värsta huvudvärken jag någonsin haft. Och till råga på allt så har vi info & layout så jag sitter och stirrar in i en dator, vilket gör huvudvärken 10 gånger värre. Nu skulle jag bara vilja ligga i ett mörkt rum och lyssna på lugn musik så det går över. Värken går inte att förklara, det är nästan så att jag mår illa för det gör så ont.

Men det måste gå över tills träningen ikväll, för vi har kickboxning och det är bland det roligaste som finns.
Nej, nu ska jag gå på en lektion till, sen hem. Tror jag ska åka till Oskar och vila upp mig där, för det är nog precis vad jag behöver.

Puss

Kommentarer
Postat av: FärjanRuth

Hoppas du blir av med huvudvärken. Kram. FärjanRuth. boatpastor.wordpress.com

2009-01-20 @ 15:18:37
URL: http://boatpastor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0