åter!

Nu var det exakt 2 veckor och 5 dagar sen jag skrev i bloggen. Det är för dåligt.
Men det är faktiskt så att jag bara njutit utav mitt underbara jullov, så det har inte funnits sådär supermycket tid över till att sitta framför datorn..

Ikväll blir det nån öl och lite dans på Harrys, för att ladda lite inför skolstarten imorgon (?).
Gud vad fort det här lovet gått alltså. Men å andra sidan så är det idag 151 dagar kvar tills man står där med studentmössan på huvudet och höjt glas i handen. MEN som jag längtar.

Nu ska jag och O snart ut och njuta av det fina vädret.
Jag återkommer med mycket mer sen, finns en hel del att dela med sig av.

Puss,

Emma

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0