och sen så, och sen så, och sen så..

Lyssnar på: Chris B - Say goodbye

Älskar låten.

Hur som helst. En helt vanlig dag idag, hände absolut ingenting som är värt att nämnas.
Fast dagens höjdpunkt var utan tvekan min, Idas och Lindas powernap i Lindas säng på håltimmen. Helt fantastiskt skönt var de, och låg i skedposition alla tre gjorde vi också.. Mycket hög mysfaktor.

Faktum är att idag var på många sätt annars en sån där dag då man egentligen inte behöver leva. Allting går som på rutin hela tiden och det händer aldrig något speciellt (jag bortser nu alltså från den tiden vi var hos Linda). Fan, jag hatar såna dagar. Och det har blivit ett antal såna nu på senaste tiden och jag tycker att det suger så fruktansvärt stenhårt så ni förstår inte. Kanske har att göra med att skolan börjat nu igen, vad vet jag. Men en sak är då säker, från och med nu så ska dom dagarna bort. Jag tänker göra minst 5 helt oväntade saker varje dag, som ingen förväntar sig att man ska göra. Och nej, jag menar självklart inte att jag ska springa genom skolan naken och skrika "mer hud åt folket", utan jag syftar på små, små detaljer. Förhoppningsvis kommer ni märka skillnad så småningom!

Nu ska jag äta toast, lägga mig i sängen med psykologi- och svenska papper och plugga så mycket jag bara kan i pauserna. Ja, i pauserna. Det är faktiskt "Smekmånaden" på tv och den bara måste jag se.

Eller nej vet ni vad, jag tänker inte lägga mig i sängen utan jag tänker sitta i fåtöljen och ha ett bord framför mig ist när jag pluggar. På så vis mer plugg, och kan även stoltsera med att jag gjort något (smått onödigt?) oväntat.

Hej med er

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0