onsdag

Äntligen bara två dagar kvar till helg, vilket innbär att det också är två dagar kvar till Forssacupen.. Kommer bli grymt och jag känner mig extremt laddad!

Idag har jag en rätt skön dag framför mig:

¤ Slutar kvart i 12
¤ Skriva lite projektarbete
¤ Kolla när syster spelar match i Maserhellen
¤ Sova


Oj vilken skön dag det kommer bli känner jag nu..
Och imorn ska jag vara barnvakt åt lilla Gustaf, får se hur det kommer gå då.
Imorn har vi även en sista träning innan cupen, ska spela ihop oss lite och gå igenom de sista detaljerna.. LÄNGTAR!





Bli inget sånt här i helgen inte...


Haha, en rolig sak jag tänkte på bara. Något som jag är expert på nu såhär i vintertider är att dra fina vurpor. Och något som jag är ännu bättre på är att gör det när jag går själv och inte tror att nån ser mig.. Hur ska man reagera?? Man kan ju liksom inte skratta bort som man gör när man har nån med sig, men känns ju också fel att bara resa sig upp, se dödsallvarlig ut och gå vidare som om inget har hänt.. Hjälp mig i det här dilemmat, jag behöver lite tips... 

Nej, kanske måste ta vara på den lilla tid man har i skolan idag, så dags att ta tag i arbetet.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0