rubrik

Måndagar är som sagt alltid måndagar.
Sitter i skolan nu och väntar på nästa lektion i form av fotboll som börjar om 4,5 timme. Kanonkul.

Fick veta idag att det är en kille på våran skola som begått självmord i helgen. Det gjorde ont i mig när jag fick höra det. Att han dessutom har en flcikvän som går på skolan gör ju inte saken bättre, kan inte vara någon höjdare att vara den sitsen.. Usch jag tycker att det är så himla hemskt med allt sånt här som händer. Men kan det bli mer själviskt? Visst, ingen förutom hans närmaste vet vad det är för problem som ligger bakom detta, men ändå. Så många andra liv som förstörs på kuppen. Mina tankar går till dessa!

Men över till något roligt istället. Imorgon ska min kära Oskar äntligen få ta ut sin stålplatta som han haft inborrad i axeln i drygt 2 månader. Och som den sportnörd han är så ska ha naturligtvis träna direkt, bara ett par dagar efteråt. Sedan spela match i helgen säger han också. Får väl se hur det går med den saken.. Men jag håller självklart tummarna för dig gubben :)
mina
146 dagar kvar till studenten nu också tjejer. Jag fortsätter räkna ner..

Åter till arbetet!

Puss,

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0