söndag

Go kväll!

Kom precis hem efter några timmars vistelse i Maserhallen. En vinst och en förlust blev det till slut. Damerna vann, herrarna får man helt enkelt önska bättre lycka nästa gång!

Har precis ätit pizza (det är söndag, då får man det) och ska snart hem till O och få lite massage. Eller ja, han vet inte om att jag ska få det än, men det märker han nog allt eftersom :) hoppas för guds skull att det är någon bra film ikväll så man kan sova gott sen. Annars får jag väl helt enkelt nöja mig med att läsa Stieg Larsson, vilket i och för sig inte är fy skam det heller.

Imorgon är det tillbaka till verkligheten igen, bara att ladda batterierna nu för ännu en fullspäckad vecka. Den avslutas dock på bästa tänkbara sätt genom Chris B i Sthlm på fredag. Ska bli så galet kul att åka ner med min underbara syster.
Bör tilläggas också att hon var lika duktig som vanligt när hon spelade match idag :)

Nu ska det packas sen bär det av till Falun.


So long


E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0