spelar det någon roll vad man skriver som rubrik?

Just nu är det mycket på schemat. Sitter och filurar lite på en uppsats-liknande sak i psykologi som jag har bestämt mig för att lägga ner min själ i, tror att det behövs för mina betygs skull.
Har ju precis börjat läsa andra boken av Stieg Larsson - Flickan som lekte med elden - och jag önskar verkligen att jag hade lika fotografiskt minne som Lisbeth Salander. Tänk vad duktig jag skulle vara i skolan.
För er som inte läst böckerna... GÖR DET!



Första boken, gudars vad bra den är.


Imorgon ska jag klippa mig också, ska bli riktigt skönt faktiskt. Frågan är väl hur modig jag ska vara?
Skulle vara skönt på ett sätt att klippa sig kort igen men jag vill ju ha så längt som möjligt när jag tar studenten (jag har alltså 144 dagar på mig att låta håret växa växa växa). Åh vad svårt.
Jag slänger väl upp en bild sen så får ni se hur det blev till slut!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Vinnarna av årets Therese Cup. We're on fire girls!


Nu ska jag ta en paus från pluggandet, ska ut och springa en vända. Sen är det bara att återgå till skolböckerna!


Puss,

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0